Nog een keer welkom :-)

Gestart door HypnoJeroen, mei 31, 2023, 16:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

HypnoJeroen

Ik ben Jeroen, en in het verleden had ik een welvarend spiritueel forum. Gedurende die tijd was ik zeer actief bezig met reiki. Hoewel mijn betrokkenheid daarbij wat is afgenomen, heeft hypnose de "leegte" opgevuld die daardoor is ontstaan.

Toen ik zag dat de hypnosecommunity nogal verspreid was, realiseerde ik me dat het wellicht handig zou zijn om een hypnoseforum op te richten. Nederland heeft verschillende hypnosescholen, elk met hun eigen kwaliteiten. Hoewel leden zich voornamelijk richten op hun eigen school, is dat natuurlijk begrijpelijk. Echter, ik geloof dat je meer kunt leren door ook in contact te komen met andere hypnotiseurs. Voor degenen die er net zo over denken (en ik denk dat dat er veel zijn), is dit forum er nu. Dit forum is onafhankelijk en niet verbonden aan een specifieke hypnose-opleiding. En dat zal altijd zo blijven.

Laten we samen een ruimte creëren waar hypnotiseurs van verschillende achtergronden en scholen elkaar kunnen ontmoeten, kennis kunnen delen en van elkaar kunnen leren. Dit forum is bedoeld om de hypnosegemeenschap te verbinden en te versterken, zodat we gezamenlijk kunnen groeien en bloeien in ons vakgebied.

Dus, welkom bij ons hypnoseforum! Laten we onze krachten bundelen, grenzen verleggen en een inspirerende plek creëren waar we elkaar kunnen ondersteunen en nieuwe hoogten kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

P.S. "Samen bouwen we aan een toekomst vol mogelijkheden en transformatie!"
"Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten." ― Boeddha